Khamis, 3 September 2009

semalam adalah hari yang malang bagi saya kerana pagi2 lagi saya kena kejar monyet..apa2 pun gembira jgk sebab boleh jadikan pengalaman berada di kolej Burhan..adoiii...monyet2..ape yang kau tak puas hati ngn aku hah, penat aku lari tau...hemmm...langkah pertama keluar bilik untuk ke kelas penulisan kreatif hari ini membuatkan mata saya melilau-lilau takut monyet tu ade lagi..rse yer tak nak dah main macam tu..penat..sebenarnya saya masih lagi tidak ada idea untuk tugasan Dr.Mawar...adoii mcm mana ni..tapi bila masuk kelas hari ni minda saya telah dicelarukan oleh bermacam- macam watak hang tuah oleh dr. mawar dan membuatkan saya tiba- tiba mendapat satu mentol, idea la....erm saya bayangkan hang tuah menjadi seorang pakar motivasi dan kaunseling dan beliau akan manjadi rujukan ramai orang yang bermasalah untuk mendapatkan jalan penyelesaian dan khidmat nasihat..hah camne? ok x???

2 ulasan:

  1. Salam, sebagai seorang yang menelaah bidang Persuratan Melayu, saya cadang supaya anda menggunakan bahasa Melayu sebaik-baiknya. kalau tidak kita siapa lagi. Terima kasih.

    BalasPadam
  2. w'salam, manusia itu bukan insan kamil, tentu sekali ada melakukan kekhilafan. begitu juga saya. oleh itu maafkan saya, terima kasih di atas teguran saudara.

    BalasPadam