Rabu, 9 September 2009

apakah hikmah disebaliknya?


selama 2 bulan saya menunggu seperti menunggu buah yang tidak gugur. ahh sedih hati ini hanya tuhan yang tahu, saya seolah- olah dimain- mainkan oleh ptptn dengan memberi tarikh2 yang palsu. saya menunggu sesabarnya..tapi ini semua dugaan buat saya. Apa yang di tunggu hanya semata- mata tunggu tiada yang berubah. kecewa, sedih, pilu, hampa semuanya berhimpun dalam kotak perasaanku. siapakah gerangan yang sudi menghiburkan hatiku yang duka lara ini? di mana tuan hamba wahai hang tuah? datanglah kepadaku, bisikanlah kalimat2 yang boleh membangkitkan kembali semangatku .tuturkanlah butir bicaramu yang syahdu itu agar bisa menjadi pengubat kecewaku..hidangkanlah aku dengan motivasimu agar aku lebih tabah menghadapi dugaan ini..bisakah hang tuah menjadi seorang pakar dalam motivasi? knapa tidak kan, hang tuah bukan sembarangan orang. semuanya boleh menjadi kenyataan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan